BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 29 November 2011

ble cuti sekolah~

cuti sekolah? aku msih budak sekolah? ouuhhh~ muke mungkin ye.umur tidak lagi.hahaha. <gurau je> aku dh 22 tahun ok! dh boleh kawen. ble budak sekolah cuti, aku pown cuti lahh. sbb aku blaja kt mktab kn. huhu. 


emm..duk umah dh bpe ari aku xigt.mls nk kire. haha. boring gle! ade gak g mtk keje ..ala kt pekan pilah ni mne ade gaji tinggi. adela 3 or 4 kedai aku mtk keje. 1 je bg respon, suh aku intebiu. alamak! bab intebiu ni aku lemah ckit.haha.mklumla aku xpnh keje. gaji rm550. keje 6 hari seminggu. sehari 12 jam. pergghh! kalo kt KL aku dh dapat ribu2 tuuu.huhu. jd, aku pown amik keputusan mls nk g intebiu tu.ayh aku pown mcm xmenggalakkan. so, duk jela umah ni. 


nk tw rutin aku? <korg xnk tw pown xpe aku nk cite, suke ati la..hahaha> 
ok, bagun 6.30 pagi. solat subuh.pastu kul7 aku g joging.hahah. < kasi turun berat ckit maa~> pastu dlm 7.45 aku balik.
siap2 wt sarapan tuk fmly. then, aku kemas umah..
dlm kul 10 lebih siappp! dh tu, rehat jap tgk tb. 
kul 11 lebih prepare tuk masak tengahari. 
ok kul 12 lebih siap masak. kul 1 makan. 
pastu relax2, solat dan tdow jap.letih badan.hahaha. < mcm mne berat xnaik> haddoii~ 
pastu kul 4 siap2 wt minum petang..adik2 aku g jogging petang.aku mls petang2 ni sbb duk layan drama tb.haha. pastu solat asar.
kul 7 tgk cite peberet aku. 'tentang dhia'. tgu iklan br g solat.syg nk tglkn cite tu. astagfirullah.uhuk~ 
kul 8 tgk berita.pastu cepat2 g solat isyak sbb jap ag nk tgk masterchef.hahah. 
mlm relax2 then tdow..ari2 cm ni la rutin aku kt umah ni. huhu. bosaaaaaaaan~ tggu c buncet balik br nk kua.kwn2 sume keje. argghh! tension! hahah. aku akan tempuhi sebulan lg tuk balik ke maktab semula.huhu.tgk result yg kecut tu.huhu. 
okla, sakit lak blakang menaip kt laptop ni.mklumla dh lme xtaip asgmnt.hahah.ok ni siap2 nk tgk tentang dhia.bye2. <3

0 comments: